Carlos Miralles, membre de la candidatura socialista, destaca que Alcalà i Alcossebre són municipis amb un alt risc d'incendis forestals, i per tant, és fonamental implementar el Pla de Prevenció d'Incendis Forestals.
El candidato a la alcaldía, Luis Herrera, y la candidata socialista Mirela Tuchel proponen varias iniciativas para impulsar el sector agrícola en Alcalà-Alcossebre
El portaveu Joan Ronchera lamenta que els comptes del PP per a 2023 eliminen la partida de foment de l’ocupació i que obvien partides extraordinàries per a promoure la recuperació econòmica i social del municipi
Les ajudes cobriran les pèrdues d’ingressos provocades per la immobilització de les explotacions i les restriccions de moviments. El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies naturals des de l’endemà de la publicació del decret en el DOGV.
La nova línia d’ajudes busca afavorir el relleu generacional en el sector agrari. Durant setembre començaran també els primers pagaments als 548 beneficiaris de la convocatòria anterior.
S’han concedit 439 ajudes vinculades a 216 víctimes mortals per un import global de 17,28 milions d’euros. La prestació establix fins a 80.000 euros per víctima, que es repartixen entre els familiars amb dret a percebre-la.
L’Institut de Tecnologia Ceràmica ha visitat empreses de vidre pla, vidre buit i transformadores per detectar necessitats i explorar projectes conjunts en descarbonització, eficiència energètica, sostenibilitat i tractament de matèries primeres.
La platja del Palmeral, davant del Planetari, acollirà este diumenge 6 de setembre activitats de busseig, cadires amfíbies, bicicletes adaptades i sensibilització ambiental en una jornada oberta també a familiars i altres col·lectius.
La cinquena edició dels Premis al Talent Emprenedor repartirà ajudes en tres categories, des d’idees inicials fins a empreses ja constituïdes. El termini per presentar candidatures estarà obert fins al 25 de setembre.