Next Generation

    230509_VIV_foto_Alicante

    La Vicepresidència Segona ha adjudicat el concurs de solars públics per a la construcció de 1.090 habitatges en règim de lloguer social.

    Redacció
    09/05/2023

    L'empresa encarregada de construir els 1.090 habitatges en lloguer social utilitzarà les 17 parcel·les que la Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl (EVha) té en diferents municipis de la Comunitat Valenciana. A través d'aquesta col·laboració, es busca utilitzar els recursos públics disponibles per a proporcionar habitatges a aquelles persones que ho necessiten. El dret de superfície s'àmplia a 75 anys.

    Comisión Diputaciones Cáceres-Foto Familia 1

    José Martí i els presidents de diputacions mostren la seua preocupació al Govern d'Espanya perquè els fons europeus no estan arribant als xicotets pobles

    Redacció
    05/10/2022

    El president de la Diputació de Castelló ha assistit a Càceres a la reunió de la Comissió de Diputacions Provincials, Capítols i Consells Insulars en la qual han tingut l'ocasió de plantejar davant el Govern d'Espanya la seua preocupació perquè els Next Generation EU no estan arribant als xicotets municipis d'interior

      El més vist