
Habitatge ajorna el pagament del deute del lloguer a 801 famílies residents al parc públic de la Generalitat
Héctor Illueca destaca la necessitat d'oferir facilitats a les persones en situació de vulnerabilitat
Héctor Illueca destaca la necessitat d'oferir facilitats a les persones en situació de vulnerabilitat
S'han atés deu propostes d'emergència dels ajuntaments de Castelló de la Plana, Daimús, Gandia, Miramar, Alcoi, Almoradí i El Campello
El vicepresident segon i conseller d'Habitatge presideix el Consell de Direcció de l'entitat en el qual s'ha aprovat l'adquisició
La mesura beneficia durant el mes de novembre a 44 famílies residents en habitatges d'EVha
El vicepresident segon i conseller d'Habitatge assegura que la principal fi és "complir amb la nostra vocació de servei públic i que l'accés a l'habitatge siga un dret subjectiu"
El vicepresident segon i conseller d'Habitatge afirma que garantir els drets socials bàsics implica reconéixer el dret a l'habitatge com a universal
El pressupost és de 4,3 milions d'euros i en la rehabilitació s'aplicaran criteris d'eficiència energètica
S'amplia en dos mesos el termini, per la qual cosa conclourà el pròxim 9 de novembre
La Conselleria d'Habitatge aplica mesures per a facilitar l'abonament dels impagaments dels seus inquilins i inquilines tenint en compte la seua situació socioeconòmica
La gestió es podrà realitzar en l'horari d'obertura de qualsevol de les 231 oficines que Correus té en la Comunitat Valenciana
D'aquesta manera, vol ajudar la ciutadania a superar la crisi sanitària i econòmica provocada per la COVID-19
L'objectiu és crear un conveni que estipule les pràctiques curriculars i extracurriculars dels estudiants en aquesta entitat del sector públic
A la província de València s'han assignat 37 habitatges, 19 en la d'Alacant i 17 en la de Castelló
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.