
Castelló viatja a Fitur per a consolidar-se com a destinació de qualitat tot l'any
La Diputació presenta a Madrid una oferta basada en el cicloturisme, la gastronomia i els grans festivals

La Diputació presenta a Madrid una oferta basada en el cicloturisme, la gastronomia i els grans festivals

En l'espai d'Alimentació Saludable de Consum, la nutricionista Eva González ens descobreix les propietats d'aquest superaliment: des del seu poder prebiòtic fins a la seua versatilitat en la cuina salada.

El restaurant Casa Lola del Grau de Castelló s'alça amb el primer premi d'una edició que ha comptat amb 26 establiments participants i ha estat decidida pels comensals.

Rebuig frontal a la retallada del 60% en la Política Pesquera Comuna, i reconeximent al treball quotidià dels professionals del mar

El Patronat de Turisme participa en la World Travel Market per intensificar la presència de Castelló al principal mercat emissor.

Vint-i-sis establiments de la marca 'Castelló Ruta de Sabor' participen del 23 d'octubre al 23 de novembre, oferint productes de quilòmetre zero i de proximitat com a protagonistes.

La trobada subratlla la importància de 'Castelló Ruta de Sabor' com a segell que uneix productors i projecta la riquesa gastronòmica a nivell nacional i internacional.

Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.

El Celler de Can Roca rep el guardó Olla d’Or 2025 per la seua col·laboració amb l’alumnat de l’Escola d’Hostaleria Costa de Azahar

La reunió aborda propostes per a donar a conéixer els valors naturals i paisatgístics d’aquest enclavament de Castelló

L’orquestra Panorama actuarà a Nules el pròxim dijous 8 d’octubre, dins de la programació de les festes patronals en honor a la Mare de Déu de la Soledat.

L’Ajuntament de Castelló inverteix més de 21.000 euros en l’ampliació del centre auxiliar

L’esdeveniment del 14 de febrer destinarà tota la recaptació de les consumicions a AFANIAS Castelló

L’Ajuntament es reuneix amb l’EVha per a agilitzar l’accés als immobles públics a la ciutat

L'Ajuntament prepara ajudes directes perquè la mudança a Santa Clara no supose cap despesa als comerciants